26 Ekim 2016 Çarşamba

Nesfit, kadınlara pembe kurdele hareketine destek için “Kontrol sende” çağrısı yapıyor!

Nestlé Nesfit, dünyada 7, Türkiye’de ise 2 yıldır “Pembe Kurdele Hareketi” kapsamında yürüttüğü meme kanserine karşı farkındalık çalışmalarını yeni bir boyuta taşıyor. Meme Kanseri Farkındalık Ayı vesilesiyle Meme Sağlığı Derneği ile işbirliği yapan Nesfit, ülkemizde 20 yılda 2 kattan fazla artış gösteren meme kanseri ile mücadele için kadınlarda erken teşhisi teşvik edecek bir davranış değişikliği yaratmayı hedefliyor. Bu amaçla oluşturulan “Nestlé Nesfit Kontrol Sende” Facebook etkinliği, kadınlara her ay kendi kendine muayenelerini yapmaları için hatırlatmada bulunuyor. 
Küresel düzeyde başlattığı “Hedef: Pozitif Bir Hayat” kampanyası ile kadınları güzel hareket etmeye, güzel düşünmeye ve güzel yemeye davet eden Nestlé Nesfit, meme kanserine karşı dünyada 7, Türkiye’de 2 yıldır mücadele yürütüyor.
Araştırmalar, düzenli olarak kendi kendini muayene etmenin, meme kanserinden hastayı kaybetme riskini yüzde 18 oranında azalttığını gösteriyor olsa da kadınların büyük kısmı bunu bir alışkanlık haline getirebilmiş değil. Gelişmiş ülkelerde her 7 kadından birinde meme kanserine rastlanırken, hastalığın bu ülkelerde azalan, gelişmekte olan ülkelerde ise artan bir seyir izlediği görülüyor. 2030 yılında tüm meme kanserlerinin %75’inin gelişmekte olan ülkelerde yer alacağı tahmin ediliyor. Bu durumda Türkiye gibi ülkelerde erken teşhis oranını artıracak çalışmalar büyük önem taşıyor.
Amaç daha fazla kadının “kontrolü ele alması”
Meme Sağlığı Derneği (Memeder) ile işbirliğine giden Nesfit, kadınların bu konudaki farkındalıklarını artırmanın ötesine geçmeyi amaçlıyor. İşbirliği kapsamında daha fazla kadının düzenli olarak kendi kendine kontrollerini yapmasını sağlayacak bir davranış değişikliği yaratılması hedefleniyor. Bu amaçla oluşturulan “Nestlé Nesfit Kontrol Sende” Facebook etkinliği her ay kadınlara hem kendi meme kontrollerini yapmaları hem de diğer kadın arkadaşları ve aile üyelerini etkinlikte yer almaya davet etmeleri için hatırlatmada bulunuyor.
Nestlé Nesfit, aynı zamanda Meme Kanseri Farkındalık Ayı dolayısıyla Ekim boyunca kadınları kendi pembe kurdelelerini yaratarak sosyal medyada paylaşmaya ve arkadaşlarını Facebook etkinliğine çağırmak için bundan yararlanmaya davet ediyor. Nesfit’in Facebook, Instagram, Youtube ve diğer dijital platformlarda kendi kendine muayenenin önemini vurgulayan paylaşımları ay boyunca devam edecek.
Ayça Erkol:  “Hedefimiz kendi kendini kontrol davranışının norm haline gelmesi”
Nestlé  Kahvaltılık Gevrekler  Ülke Müdürü Ayça Erkol, “Kadınların kendi kendini kontrol etmesi konusunda düzenli hatırlatmalar basit bir çözüm gibi görünse de, hayat kurtaracak derecede önemli bir fayda sağlıyor. Kadınlarla yapılan görüşmeler de bunu teyit eder nitelikte.. Hedefimiz, meme kanserine karşı mücadelede önemli bir değişim yaratacak bu davranışın bir norm haline gelmesi. Facebook etkinliğimize katılarak düzenli hatırlatma alacak ve kendi kendilerine muayenelerini gerçekleştirecek kadın sayısının her geçen yıl hızla artacağına inanıyoruz” dedi.
Prof. Dr. Vahit Özmen: “Ülkemizde 8 kadından biri meme kanseri olabilir”
Memeder Kurucusu ve Onursal Başkanı Prof. Dr. Vahit Özmen ise Türkiye’de meme kanserine ilişkin şu bilgileri paylaştı: “Araştırmalar, ülkemizde meme kanseri sıklığının son 20 yılda 2 kattan fazla artış gösterdiğine işaret ediyor. Öngörüler ise, bu artışın devam edeceği ve yılda yaklaşık 25 bin kadına meme kanseri teşhisi koyulacağı ve her 8 kadından birinin meme kanserine yakalanabileceği yönünde.  Günümüzde bu konudaki bilinçlendirme çalışmaları erken teşhis imkanı sağladığı için büyük önem taşıyor. Mamografik tarama sonucu, meme kanserinden ölüm oranları değişik çalışma sonuçlarına göre yüzde 15 ila yüzde 35 oranına azalmış görünüyor.”
Ekim Ayı - Meme Kanseri Farkındalık Ayı
2004 yılından bu yana meme kanseri hakkındaki farkındalığı artırmak, erken teşhis ve tedaviyi desteklemek amacıyla ekim ayı tüm dünyada ve Türkiye’de meme kanseri bilinçlendirme ve farkındalık ayı olarak belirlenmiştir. Ay boyunca gerek sivil toplum kuruluşları gerekse Sağlık Bakanlığı tarafından yurt genelinde eğitimler ve bilinçlendirme kampanyaları düzenlenmektedir.
Nestlé Hakkında:
Dünyanın lider beslenme, sağlık ve iyi yaşam şirketi Nestlé’nin temelleri 1866 yılında İsviçre’nin Vevey kasabasında atılır. Şirketin kurucusu Henri Nestlé dünyanın ilk hazır bebek mamasını geliştirir. Farine Lactée” adı verilen süt bazlı bebek maması olan bu  ilk Nestlé ürünü, şirketin insanı ve sağlığı her şartta öncelikli tutma, bilimsel araştırma kalite, güven, gibi temel değerlerinin de bir sembolü olur.
Nestlé,  150 yılda yeni ürünler, yeni kategoriler ile istikrarlı bir şekilde büyümüş ve dünya gıda ve beslenme sektörünün lideri haline gelmiştir. Bugün Nestlé 500’e yakın fabrikası 335,000 çalışanı ile dünyanın neredeyse tüm ülkelerinde faaliyet göstermektedir.
4 kıtada 34 merkezde 5000 kişilik bir ekiple AR-GE çalışmaları yürüten Nestlé ve  AR-GE’ye her yıl yaptığı 1,7 milyar doların üzerindeki yatırımla araştırma geliştirme konusunda da gıda firmaları arasında lider konumdadır. 1909 yılında,  ülkemize giren Nestlé Türkiye’nin en köklü gıda firmalarındandır.  1927’de Türkiye’deki ilk çikolata fabrikasını kurarak üretime başlayan Nestlé,  bugün 12 kategoride 800‘ ün üzerinde  ürünü ve 50‘ye yakın markasıyla faaliyet göstermektedir. Üretimini Bursa Karacabey ve Bursa Kestel’deki fabrikalarında gerçekleştiren, Nestlé Türkiye’de satılmakta olan ürünlerinin %92’sini Türkiye’de  üretmektedir. 100 yılı aşkın süredir Türkiye’de faaliyet gösteren Nestlé bugün 3800  kişiye doğrudan, 7000’in üzerinde kişiye  dolaylı olarak istihdam sağlamaktadır. Nestlé, Türkiye’deki üretim üssünden başta Ortadoğu ve Kuzey Afrika olmak üzere bölge ülkelerine ihracat gerçekleştirmektedir.
www.nestle.com.tr | www.facebook.com/NestleTurkiye
Memeder Hakkında
2007 Eylül ayında kurulan Meme Sağlığı Derneği, güncel bilimsel yanı ağırlıkta olan bir dernektir. Bünyesinde konuyla ilgili pek çok farklı uzmanın yanı sıra hem sağlıklı hem de meme kanserli kadınları barındıran dernek, kadınların daha sağlıklı olması için “halkla iç içe olmayı” misyon edinmiştir.
Bu kapsamda 30 Aralık 2008 tarihinde başlayan Bahçeşehir Tarama Programı ile rutin aralıklarla 11 bin 144 kadın mamografi taramasından geçmiştir. Gerekli durumda 3 bin 427 kadına ultrasonografi taraması, görülen şüphe üzerine ise 189 kadına biyopsi yapılmıştır. Bu tarama ve rutin kontroller içinde 93 kadına erken evre meme kanseri teşhisi konularak, gerekli tedavilerde destek olunmuştur. http://www.memeder.org/

Bir boomads advertorial içeriğidir.

20 Ekim 2016 Perşembe

Ankara'da Bir Kıprıslı; Oza Coffee House

Merhabalar,
Tam da bir hafta önce bugün blogger arkadaşlarımla keyifli bir tadımdaydık. Kıbrıs'ın meşhur kahvelerinden Oza Kahvenin  Ankara Tunalı Hilmi'de yeni bir şubesi açıldı geçtiğimiz aylarda. Sevgili Nilgün'ün davetiyle kahvesever bloggerlar olarak Oza Coffee House'da buluştuk.

Fotoğraf : www.instagram.com/cikozzy


Oza Coffee House sadece kahveleriyle iddialı değil. Başta serpme kahvaltısı olmak üzere oldukça iddialı ve zengin bir menüye sahip. 

Fotoğraf : www.instagram.com/cikozzy


Tadıma tavuk suyunda pişmiş, bol tavuk etiyle servis edilen Alfredo Fettuciniyle başladık. Makarna olsun da nasıl olursa olsun diyenlerdensiniz Oza Coffee House 'da Alfredo Fettucini yerken parmaklarınıza dikkat etmelisiniz bence ...

Fotoğraf : www.instagram.com/cikozzy


Makarnadan sonra şinitzelle devam ettik tadıma. Şinitzel oldukça başarılıydı. Ben ki şinitzel sevmem, bu tabağı bitirmemek için zor tuttum kendimi :)

Fotoğraf : www.instagram.com/cikozzy


Sıra geldi fijitaya. Fajita iki şekilde servis ediliyor. İsteyenler dürüm olarak, isteyenler özel kabında. Ama her ikisinin de lezzeti muhteşemdi .

Fotoğraf : www.instagram.com/cikozzy


Akşamın sürprizi nefis ötesi kuymak oldu. Masaya gelir gelmez bitirdik kuymağı. O akşam hepimiz birer tava kuymağı yeme potansiyeline sahiptik..

Fotoğraf : www.instagram.com/cikozzy


Kahvesiyle meşhur bir mekana gelip kahve içmeden tadımı bitirmek olmazdı. Oza kahve Kıbrıs'ta en fazla tüketilen 3. kahveymiş. Özellikle Gazi Mağusa'da en çok tercih edilen kahve Oza'ymış. Bize de Kıbrıs'ın meşhur çifte kavrulmuş Türk kahvesini ikram ettiler. Çifte kavrulmuş olduğu için biraz sert bir kahveydi ama oldukça lezzetliydi.
Kremalı pasta, mozaik pasta ve Marlenka kahve yanı tatlılarımızdı. Hepimiz sadece marlenkalarımızı bitirdik ama :)

Fotoğraf : www.instagram.com/cikozzy


Tadım akşamını baristamız Tolga'nın hazırladığı Syphon kahveyle kapattık.

Fotoğraf : www.instagram.com/cikozzy



Kış geliyor Ankara'da nereye gidelim; eski mekanlardan sıkıldım bana yeni şeyler lazım; Tunalı'da bir kahve molası versem diyenler için yeni ve güzel bir alternatif olacak gibi Oza Coffee House.

Oza Coffee House ailesiyle tanışmamıza vesile olan sevgili Nilgün'e tekrar teşekkürler..

Görüşmek üzere...



30 Eylül 2016 Cuma

Sevdiğin Sanatçılara Oy Vermek ve Kırmızı Halıda olma şansı yakalamak için son gün Pazar günü!

Bu yıl 43.’sü düzenlenecek olan Pantene Altın Kelebek Ödülleri’nde televizyon ve müzik dünyasının yıldızları sizin vereceğiniz oylarla parlıyor. Oylamaya katılarak sevdiği sanatçıları ödüle bir adım daha yaklaştırdıktan sonra güçlü ve sağlıklı görünen saçlarıyla fotoğrafını paylaşan 10 kişi, ayrıca geceye katılarak benzersiz deneyimler yaşama fırsatı yakalıyor.

Bu yıl 43.'sü gerçekleşecek Türkiye’nin en prestijli ödül töreni “Pantene Altın Kelebek Ödülleri” için oylamada son hafta! Sevdiği sanatçıları oylarıyla destekleyenler arasından seçilecek 10 kişi ayrıca geceye Pantene’le hazırlanacak, kırmızı halıda sevdiği sanatçılarla tanışma fırsatı kazanacak.
Türkiye’nin sevilen yıldızlarını bir araya getiren “Pantene Altın Kelebek” ödül töreni heyecanına katılmak çok kolay. En sevdiği sanatçılara oy verdikten sonra güçlü ve sağlıklı görünen saçlarıyla fotoğrafını paylaşan katılımcılar, ödül gecesinde benzersiz deneyimler yaşama şansı yakalayacak. Seçilecek 10 kişi geceye Pantene’le hazırlanacak, alanında uzman kişilerden tavsiyeler alarak kırmızı halıda parlayan saçlarıyla yürüyecek.

Oylamaya katılmak ve gecenin yıldızı olmaya hak kazanmak için: http://www.pantenealtinkelebekodulleri.com/

Sosyal medyada  #PanteneAltinKelebek etiketini ve Pantene Türkiye Instagram ve Youtube sayfalarını takipte kalın!

 

 

 

Bir boomads advertorial içeriğidir.

26 Eylül 2016 Pazartesi

Seohwabi Duper Soothing Nemlendirici Krem

Merhabalar,
Ankara'da hava iyiden iyiye soğudu ve cildimizin neme ihtiyacı arttı bu soğumayla birlikte. Geçen ay kullanmaya başladığım Seohwabi Duper Soothing Nemlendirici Krem  bu geçiş döneminde işe yarıyor mu biraz ondan bahsedelim istedim.



20 Eylül 2016 Salı

Bitenler - 14

Merhabalar,
Ben ürün bitiremiyorum onu anladım bu yaz. Sanırım bendeki ürünler sihirli, kullandıkça bitmek yerine çoğalıyor sanki...



Bu yaz çok şaşırtıcı olacak biliyorum ama renkli kozmetik bitiremedim yine. Bolca bakım ürünü bitti ve çöpe gitti..



En kalabalık grup cilt bakım ürünleriydi. Lafı uzatmadan başlayayım o zaman anlatmaya.
Oriflame Ecollogen serisi ortalamanın üstünde kremlerdi. İçerikleri çok temiz olmasa da bahar ve yaz dönemi için kuru ciltlerin sevebileceği kremler diyebilirim. Serinin göz kremini daha çok sevdim. Hatta bu kremden 2 tüp bitirdim. Yeniden almayı düşünmüyorum çünkü bir üst serinin setini aldım.

Topicrem makyaj temizleme suyunu çok sevdim. İçinde kalan ürünü seyahat boy şişeye doldurup bu devasa şişeyi attım. Bir tane küçük boy yedeğim var neyseki.

M.Asam Brilliant Teint makyaj bazı olarak güzel bir kremdi ama ben makyaj bazı kullanma konusunda özürlüyüm. Bir yılda ancak bitirdim. Yeniden alacağım bir ürün de değil ne yazık ki...

Coresatin kremi normal nemlendirici gibi kullandım. Dermatit ataklarımda sarı kutulu serisi kadar etkili olmadı. Vücut kremi olarak kullandım bitirdim. Ama nemlendirmesi yetersiz olsa da bacaklarımdaki ve kollarımdaki pullanmalara iyi geldi. Büyük boyunu düşünebilirim.

Oriflame peel-of maskeyi cildimdeki ölü deriyi canımı acıtmadan ve tüylerimi yolmadan temizlediği için seviyorum ve indirim dönemlerinde almaya devam...


Saç ürünleri olarak sadece Prozinc Kinoa serisinin şampuan ve bakım kremini bitirdim. Serinin yorumlarını bir çok blogta okuduğunuz için ben sadece Bitenler yazısında yer vermek istedim. Daha önce kullandığım Prozinc şampuanla kıyasladığımda bu serinin bir artısını göremedim. Saç derimde zaman zaman oluşan dermatite de pek faydalı olamadılar. İçeriğinin temiz olması dışında artı bir özelliği olmadı benim için. Serinin bir de bakım yağı vardı ama onu daha bitiremedim ...



Avon vücut losyonu sıradan bir üründü. 1 ürün fiyatına 3 ürün gibi bir kampanyayla almıştım. Bu sonuncu şişeydi. Sonunda bitti.

Yves Rocher ayak peelingi benim bittikçe aldığım hatta stoklu aldığım olmazsa olmaz ürünüm.

Harmolance ayak kreminin de bitirdiğim ikinci kavanozu bu. Yazın yağlı his bırakmadan nemlendirmesini seviyorum ama keşke daha uygun bir fiyatı olsaydı.



Byolyn ve Farmasi güneş kremlerinin ikisi de güzeldi ama açtıktan çok kısa süre sonra kokuları değişti. Geçen yıldan unutulmuşlar çekmecede, çöpe gittiler sonunda.



Bir kolonya delisi olarak Bim'de satılan bu incir kolonyasını çok seviyorum. Yaz boyu kullandım ferah ferah. Elimdeki kolonya stoğum azalınca tekrar alırım.

Burberry The Beat parfümün kokusu güzeldi ama benim tenimde kalıcı olmadı. Neyseki hediyeydi :))

"Tanımadığınız bir erkek size çiçek verirse nedeni Impulse'dır. " Bu sloganı hatırlayan kaç kişiyiz. Yurt dışı seyahatimde markette karşıma çıkınca almıştım. Hem Impulse hem de ICQ nostaljisi yaptım kullandıkça.


Sonbahar bitenleri böyleydi. Bakalım bir sonraki Bitenler yazısı hangi mevsime denk gelecek...

Görüşmek üzere...