22 Kasım 2016 Salı

Cecile Island Of Gods Jeju Pudra

Merhabalar,

Geçtiğimiz ay Pino Kozmetik Etkinliğinden elimiz kolumuz dolu dönmüştük. Gelen hediyeler içinde Cecile ürünleri de vardı. Cecile markasının ikili farlarını ve özellikle eyeliner kalemini bayılarak kullanıyorken gelen bu hediyelerle gözlerim parladı. Ürünleri hemen kullanmaya başladım ve oldukça sevdim.


20 Kasım 2016 Pazar

Güzelliğin Sırrı Usta Ellerde

Makyaja dair ne varsa ilgimi çekiyor hatta beni benden alıyor dersem abartmış olmam inanın. Geçen pazar günü sevgili Nilgün'ün davetiyle Ankara Cepa AVM'de buluştuk. Boyner sponsorluğunda Yves Saint Laurent ürünleriyle Mustafa Cebeci'den makyajla ilgili tüyoları hem dinledik hem de uygulamalı olarak izledik.


16 Kasım 2016 Çarşamba

Yves Rocher Saç Dökülmesine Karşı Serum

Merhabalar,
Saç dökülmeleri zaman zaman hepimizin kabusu olabiliyor. Özellikle mevsim dönümlerinde saç dökülmesi oldukça artabiliyor. Yoğun dökülme yaşadığım bir dönemde Yves Rocher'in Saç Dökülmesi Karşıtı Serumunu denedim.



4 Kasım 2016 Cuma

Ankara'da Bir Kozmetik Cenneti : Pino Cosmetics


Merhabalar,
Ankara'da yaşayanların kozmetiğe ilgisi olsun ya da olmasın en az bir kere yolunun düştüğü bir mekandan bahsedeceğim bugün sizlere; Pino Cozmetics.  Benim de özellikle üniversite yıllarında sık sık gittiğim bir mekandı Pino Cozmetics. Ve hala alışveriş yapmayı sevdiğim nadir yerlerden birisidir.



Sevgili Nilgün'ün  iki hafta önce  Pino Cozmetics Bahçelievler şubesinde oldukça keyifli ve de kalabalık bir blogger etkinliği düzenlemişti. Üniversite yıllarından beri alışveriş yapmayı sevdiğim bir mekanı yakından tanımak oldukça ilginç ve de güzel bir deneyim oldu benim için.

Bir zamanlar bu kadar çok kozmetik market zincirleri yokken Ankara'da meşhur parfümeriler vardı. Pino Cosmetics'de bu parfümerilerin en meşhuruydu. 1991 yılından beri Ankara'da faaliyet gösteren Pino Cosmetics bugün 16 mağazasıyla Ankara'nın hala en önemli kozmetik marketlerinden biri olma özelliğini koruyor.


Oldukça kalabalık bir blogger etkinliği oldu o gün. Pino Cosmetics oldukça iyi hazırlanmıştı bu etkinliğe. Hem bizimle hem de alışverişe gelen müşterileriyle aynı anda ilgilenmesi ve ortalığın hiç bir şekilde karışmaması takdirimizi kazandı açıkçası.
Biz meraklı bloggerlar mağazadaki her şeyi didik didik inceledik. Cecile marka sorumlusu Fatma hanım markanın ürünlerini anlattı bizlere. Cecile markasının daha önce sadece farlarını ve kalem eyelinerini kullanmıştım. Fatma hanımın verdiği bilgilerden sonra her cilt tipine göre farklı fondötenleri olan Cecili markasının birçok ürününde ve fondötenlerinde aklım kalmadı dersem yalan olur.


İlk defa karşıma çıkan markalar, ilk kullandığım markalar derken hem nostalji yapmış oldum, hem de keyifli bir keşif. Bu markalardan organik içeriğe sahip cilt bakım ürünleri olan Monteil ve Alman kozmetik markası Make Up Factory ve Beyu ürünlerini Türkiye'de sadece Pino Cosmetics'te bulabiliyormuşuz.

Barbara Bort standı da nostaljik anlar yaşattı bana. Üniversite yıllarımda bu kadar çok marka henüz yokken ürünlerini severek kullandığım bir markaydı Barbara Bort.


Mağaza turundan sonra  kozmetik sohbetine Havelka Cafe'nin ikramlarıyla devam ettik. Pino Cosmetics bizlere harika hediyeler hazırlamış. Çay, kahve ve koyu sohbet eşliğinde hediyelerimizi inceledik.




Ürünleri denedikçe yorumlarımı sizlerle de paylaşacağım ama Cecile pudra için efsane bir ürün dersem abartmış olmam. Özellikle indirim dönemlerinde Pino Cosmetics'e mutlaka gitmelisiniz. Yaşadığım şehirde Pino şubesi yok biz ne yapalım diyenler için de online satışları mevcut.

www.pinocosmetic.com

Bu keyifli buluşma ve hediyeler için sevgili Nilgün'e ve Pino Cosmetics'e çok teşekkür ederim.

Yepyeni etkinliklerde görüşmek üzere...

26 Ekim 2016 Çarşamba

Nesfit, kadınlara pembe kurdele hareketine destek için “Kontrol sende” çağrısı yapıyor!

Nestlé Nesfit, dünyada 7, Türkiye’de ise 2 yıldır “Pembe Kurdele Hareketi” kapsamında yürüttüğü meme kanserine karşı farkındalık çalışmalarını yeni bir boyuta taşıyor. Meme Kanseri Farkındalık Ayı vesilesiyle Meme Sağlığı Derneği ile işbirliği yapan Nesfit, ülkemizde 20 yılda 2 kattan fazla artış gösteren meme kanseri ile mücadele için kadınlarda erken teşhisi teşvik edecek bir davranış değişikliği yaratmayı hedefliyor. Bu amaçla oluşturulan “Nestlé Nesfit Kontrol Sende” Facebook etkinliği, kadınlara her ay kendi kendine muayenelerini yapmaları için hatırlatmada bulunuyor. 
Küresel düzeyde başlattığı “Hedef: Pozitif Bir Hayat” kampanyası ile kadınları güzel hareket etmeye, güzel düşünmeye ve güzel yemeye davet eden Nestlé Nesfit, meme kanserine karşı dünyada 7, Türkiye’de 2 yıldır mücadele yürütüyor.
Araştırmalar, düzenli olarak kendi kendini muayene etmenin, meme kanserinden hastayı kaybetme riskini yüzde 18 oranında azalttığını gösteriyor olsa da kadınların büyük kısmı bunu bir alışkanlık haline getirebilmiş değil. Gelişmiş ülkelerde her 7 kadından birinde meme kanserine rastlanırken, hastalığın bu ülkelerde azalan, gelişmekte olan ülkelerde ise artan bir seyir izlediği görülüyor. 2030 yılında tüm meme kanserlerinin %75’inin gelişmekte olan ülkelerde yer alacağı tahmin ediliyor. Bu durumda Türkiye gibi ülkelerde erken teşhis oranını artıracak çalışmalar büyük önem taşıyor.
Amaç daha fazla kadının “kontrolü ele alması”
Meme Sağlığı Derneği (Memeder) ile işbirliğine giden Nesfit, kadınların bu konudaki farkındalıklarını artırmanın ötesine geçmeyi amaçlıyor. İşbirliği kapsamında daha fazla kadının düzenli olarak kendi kendine kontrollerini yapmasını sağlayacak bir davranış değişikliği yaratılması hedefleniyor. Bu amaçla oluşturulan “Nestlé Nesfit Kontrol Sende” Facebook etkinliği her ay kadınlara hem kendi meme kontrollerini yapmaları hem de diğer kadın arkadaşları ve aile üyelerini etkinlikte yer almaya davet etmeleri için hatırlatmada bulunuyor.
Nestlé Nesfit, aynı zamanda Meme Kanseri Farkındalık Ayı dolayısıyla Ekim boyunca kadınları kendi pembe kurdelelerini yaratarak sosyal medyada paylaşmaya ve arkadaşlarını Facebook etkinliğine çağırmak için bundan yararlanmaya davet ediyor. Nesfit’in Facebook, Instagram, Youtube ve diğer dijital platformlarda kendi kendine muayenenin önemini vurgulayan paylaşımları ay boyunca devam edecek.
Ayça Erkol:  “Hedefimiz kendi kendini kontrol davranışının norm haline gelmesi”
Nestlé  Kahvaltılık Gevrekler  Ülke Müdürü Ayça Erkol, “Kadınların kendi kendini kontrol etmesi konusunda düzenli hatırlatmalar basit bir çözüm gibi görünse de, hayat kurtaracak derecede önemli bir fayda sağlıyor. Kadınlarla yapılan görüşmeler de bunu teyit eder nitelikte.. Hedefimiz, meme kanserine karşı mücadelede önemli bir değişim yaratacak bu davranışın bir norm haline gelmesi. Facebook etkinliğimize katılarak düzenli hatırlatma alacak ve kendi kendilerine muayenelerini gerçekleştirecek kadın sayısının her geçen yıl hızla artacağına inanıyoruz” dedi.
Prof. Dr. Vahit Özmen: “Ülkemizde 8 kadından biri meme kanseri olabilir”
Memeder Kurucusu ve Onursal Başkanı Prof. Dr. Vahit Özmen ise Türkiye’de meme kanserine ilişkin şu bilgileri paylaştı: “Araştırmalar, ülkemizde meme kanseri sıklığının son 20 yılda 2 kattan fazla artış gösterdiğine işaret ediyor. Öngörüler ise, bu artışın devam edeceği ve yılda yaklaşık 25 bin kadına meme kanseri teşhisi koyulacağı ve her 8 kadından birinin meme kanserine yakalanabileceği yönünde.  Günümüzde bu konudaki bilinçlendirme çalışmaları erken teşhis imkanı sağladığı için büyük önem taşıyor. Mamografik tarama sonucu, meme kanserinden ölüm oranları değişik çalışma sonuçlarına göre yüzde 15 ila yüzde 35 oranına azalmış görünüyor.”
Ekim Ayı - Meme Kanseri Farkındalık Ayı
2004 yılından bu yana meme kanseri hakkındaki farkındalığı artırmak, erken teşhis ve tedaviyi desteklemek amacıyla ekim ayı tüm dünyada ve Türkiye’de meme kanseri bilinçlendirme ve farkındalık ayı olarak belirlenmiştir. Ay boyunca gerek sivil toplum kuruluşları gerekse Sağlık Bakanlığı tarafından yurt genelinde eğitimler ve bilinçlendirme kampanyaları düzenlenmektedir.
Nestlé Hakkında:
Dünyanın lider beslenme, sağlık ve iyi yaşam şirketi Nestlé’nin temelleri 1866 yılında İsviçre’nin Vevey kasabasında atılır. Şirketin kurucusu Henri Nestlé dünyanın ilk hazır bebek mamasını geliştirir. Farine Lactée” adı verilen süt bazlı bebek maması olan bu  ilk Nestlé ürünü, şirketin insanı ve sağlığı her şartta öncelikli tutma, bilimsel araştırma kalite, güven, gibi temel değerlerinin de bir sembolü olur.
Nestlé,  150 yılda yeni ürünler, yeni kategoriler ile istikrarlı bir şekilde büyümüş ve dünya gıda ve beslenme sektörünün lideri haline gelmiştir. Bugün Nestlé 500’e yakın fabrikası 335,000 çalışanı ile dünyanın neredeyse tüm ülkelerinde faaliyet göstermektedir.
4 kıtada 34 merkezde 5000 kişilik bir ekiple AR-GE çalışmaları yürüten Nestlé ve  AR-GE’ye her yıl yaptığı 1,7 milyar doların üzerindeki yatırımla araştırma geliştirme konusunda da gıda firmaları arasında lider konumdadır. 1909 yılında,  ülkemize giren Nestlé Türkiye’nin en köklü gıda firmalarındandır.  1927’de Türkiye’deki ilk çikolata fabrikasını kurarak üretime başlayan Nestlé,  bugün 12 kategoride 800‘ ün üzerinde  ürünü ve 50‘ye yakın markasıyla faaliyet göstermektedir. Üretimini Bursa Karacabey ve Bursa Kestel’deki fabrikalarında gerçekleştiren, Nestlé Türkiye’de satılmakta olan ürünlerinin %92’sini Türkiye’de  üretmektedir. 100 yılı aşkın süredir Türkiye’de faaliyet gösteren Nestlé bugün 3800  kişiye doğrudan, 7000’in üzerinde kişiye  dolaylı olarak istihdam sağlamaktadır. Nestlé, Türkiye’deki üretim üssünden başta Ortadoğu ve Kuzey Afrika olmak üzere bölge ülkelerine ihracat gerçekleştirmektedir.
www.nestle.com.tr | www.facebook.com/NestleTurkiye
Memeder Hakkında
2007 Eylül ayında kurulan Meme Sağlığı Derneği, güncel bilimsel yanı ağırlıkta olan bir dernektir. Bünyesinde konuyla ilgili pek çok farklı uzmanın yanı sıra hem sağlıklı hem de meme kanserli kadınları barındıran dernek, kadınların daha sağlıklı olması için “halkla iç içe olmayı” misyon edinmiştir.
Bu kapsamda 30 Aralık 2008 tarihinde başlayan Bahçeşehir Tarama Programı ile rutin aralıklarla 11 bin 144 kadın mamografi taramasından geçmiştir. Gerekli durumda 3 bin 427 kadına ultrasonografi taraması, görülen şüphe üzerine ise 189 kadına biyopsi yapılmıştır. Bu tarama ve rutin kontroller içinde 93 kadına erken evre meme kanseri teşhisi konularak, gerekli tedavilerde destek olunmuştur. http://www.memeder.org/

Bir boomads advertorial içeriğidir.