4 Temmuz 2013 Perşembe

Ayak Bakımı

Merhabalar ,
Yazın gelmesiyle ayaklarımızı kapalı ayakkabılardan sandaletlere, açık ayakkabılara ve terliklere terfi ettirdik.Malum yazın ayaklar daha çok bakım istiyor.Ben de kullandığım bakım ürünlerinden bahsedeğim size.
En sevmediğimden başlayım :)  The Foot Factory Foot Scrub



Buralı Olmayanlar Lokali




Hiç sevmedim kendisini.Gratisten 5 tl ye almıştım .İçinde ceviz kabukları varmış ama partiküller o kadar az ki sanki krem sürüyormuş gibi geldi bana.Nemlendirme özelliği de yok.Naneli bir ürün ama nane ferahlığı hissedilmiyor.Ambalajı çok sevimli olsa da içinden ürünü alabilmek bir eziyet.Kesinlikle tavsiye etmem.Alınmayacaklar listesinde yerini aldı.


Oriflame Feet Up Exfoliating Foot Scrub


Buralı Olmayanlar Lokali


Oriflame ürünlerini genellikle beğeniyorum.Güzel bir ayak peelingi.Köpüren bir yapısı var.İçeriğindeki ponza taşı parçaları peelingi yapıyor.Bana göre en olumsuz yanı ne yazık ki parapenler ve köpürmesini sağlayan SLS.Ayak peelinglerini ayaklarım kuruyken uyguluyorum.Bu şekilde daha verimli oluyorlar bana göre.8 tl gibi bir rakama almıştım.Bir daha almayı düşünmediğim ürünlerden yine de kendisi.Ama kampanyada denk gelirseniz deneyin derim.


Ve en sevdiğime geldi sıra.Yves Rocher Organik Lavanta Yağlı Ayak Peelingi

Buralı Olmayanlar Lokali


Stokladığım bir ürün.Her indirimde elimde ürünüm olmasına rağmen yeniden alıyorum.Kuru ayaklarıma ovarak uyguladığımda hem çok güzel ölü deriyi temizliyor hem de içeriğindeki lavanta yağı sayesinde çok güzel nemlendiriyor.Bu ürünün de içinde ponza taşı parçaları var.En son 12 tl gibi bir rakama almıştım sanırım hatırlamıyorum.Şu an yine Yves Rocher indirimi varken denemediyseniz alın derim.Aynı serinin organik lavanta özlü bakım kremini de severek kullanıyorum.

Buralı Olmayanlar Lokali


Bu üç ürünü de günlük kullanabilirsiniz.

Bir de ev yapımı bir önerim olsun size.Ayda bir uyguladığım bir yöntem bu.Bir kaba ılık su koyup içine sirke , tuz ve karbonat ekliyorum.Ayaklarımı yarım saat bu suda bekletip kalınlaşmış dokuyu ayak törpüsü yada ponza taşıyla temizliyorum.(Artık sadece ponza taşı kullanıyorum.) Ayaklarımı yıkayıp kurulayıp en son kremimi sürüyorum.Bu yöntemi uygulamaya başladığımdan beri ayaklarım daha bakımlı oldu.Denemenizi tavsiye ederim.

Biraz uzun bir yazı oldu kusuruma bakmayın :)

Görüşmek üzere..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder