7 Eylül 2013 Cumartesi

Crystal Essence Mineral Deodorant Roll On

Merhabalar,
Bu ürünü sağlıklı roll on arayışındayken Gratis'te bulmuştum.Aslında hep görüyordum da almayı ihmal etmiştim nedense şimdiye kadar :)


Buralı Olmayanlar Lokali


Bayramdan beri kullanıyorum.Hatta tatilde de yanımdaydı.Yeterince fikir sahibi oldum kendisiyle ilgili.
Bu ürünü almayı düşünüyorsanız eğer terlemeyi engellemesini beklemeyin.Ama ter kokusunu önlemede ben yeterli buldum.Bunu sular seller gibi terleyen biri olarak yazıyorum :) Cruently free ürünlerden bu roll on.Çok hafif rahatsız etmeyen bir kokusu var.İçeriği de temiz görünüyor.Ama içinde bulunan potassium alumda bir çeşit alüminyum.Alüminyumun zararlarını hepimiz biliyoruz.Potassium alum belki alüminyum kadar zararlı değil ama tamamen zararsız da değil.

Buralı Olmayanlar Lokali

Bu tarz ürünler de ne yazık ki sağlıklı ve doğal değil. Yine de kötünün iyisi diyebilirim.İndirimde denk gelirseniz deneyin derim.Farklı ürünler denemek istediğim için,benim tekrar almayı düşündüğüm bir ürün değil.
Aslında paylaştığım linkteki kaya tuzu önerisini mi uygulamalı ?


Görüşmek üzere..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder