4 Aralık 2013 Çarşamba

Oriflame Saç Bakım Yağları

Ankara'nın kuru ayazından merhabalar ,
Sonunda kış kendini iyice gösterdi.Havalar soğudu,ben üşüyorum ; bakalım bu kışı nasıl geçireceğim :))
Bugün size saçlarıma uyguladığım bakım yağlarından bahsedeceğim.Bu yağları katalogta gördüğümde denemek için almıştım ilk olarak ; daha sonra düzenli almaya başladım.


Buralı Olmayanlar Lokali



Büyük şişe Oriflame Nature serisinin % 100 doğal hindistan cevizli bakım yağı.İçeriğindeki hindistan cevizi gerçekten doğal ,çünkü soğukta donuyor.Uygulamadan önce kaloriferin üstünde yada sıcak suyun içinde bekleterek kullanıyorum.Gece tüm saç diplerime uygulayaıp ertesi gün yıkadığımda saçlarımı yumuşacık yapıyor.
Küçük olan yağlar da tek kullanımlık ürünler.Nature Secrets serisinin buğday özlü ve hindistan cevizi yağlı sıcak yağı.Uygulamadan önce bu yağları 1 dakika kadar sıcak suda bekletip uyguluyorsunuz.Oriflame kendi sitesinde banyoda nemli saça uygulayıp 1 dakika bekleyip durulayın diye yazmış ama ben banyodan önce saç diplerime uygulayıp birkaç saat bekliyorum.Sanki daha iyi oluyormuş gibi geliyor öyle yapınca :))
Her iki bakım yağını da indirim zamanlarında denk geldikçe almaya devam edeceğim.Sizler de benim gibi yağ bakımlarını seviyorsanız tavsiye ederim.
Bu yağlar dışında burada bahsettiğim kendi karışımımı uyguluyorum ve oldukça memnunum.
Bugünlük benden bu kadar :)
Görüşmek üzere..

2 yorum:

  1. ben oriflame de böyle ürünlerin olduğundan bile habersizdim:( e tabi etrafımda satan alan olmayınca :( geçenlerde saçlarım berbat bir işlemden geçince yağ araştırır olmuştum yazdığın iyi olmuş görürsem alayım bari:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim canım,ayrıca kendi yaptığım yağ karışımını da õneririm.

      Sil